ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

 حجت الاسلام و المسلمین کردمیهن . مهندس مکانیک از دانشگاه گیلان و محصل درس خارج فقه و اصول است . مدیریت حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) تهران و موسسه فرهنگی دینی بهشت تهران فعالیت های اجرایی اوست . هیئتی ها ، منبری ها و مداحان کشور او را بخوبی می شناسند . جلسات او مملو از جوانان است. در قرائت و ترتیل قرآن و اذان مقام های کشوری دارد . دستی هم در ورزش دارد ، هم داور است و هم مربی جودو. شاگردانش قهرمانان کشور اند. سرشان خیلی شلوغ بود. به زور گیرشان آوردیم.
فعالیت های سیاسی شما این روزها خیلی زیاد شده است، حتی مجالس و منبر های شما را هم تحت الشعاع قرار داده. چرا؟!
 اولا وقتی حضرت آقا فرمودند سال حماسه سیاسی است تن ما لرزید؛ همه باید جنب و جوششان بیشتر شده باشد. بعد از اینکه آقا دستوری می دهند یا اشاره ای می کنند رخوت و خمودگی شایسته بچه مذهبی ها نیست. ثانیا حاکمیت اگر فرهنگی باشد همه چیز فرهنگی می شود و اگر نباشد تمام زحمات فعالان فرهنگی را یک تصمیم نابجا به باد می دهد. پس بر اهالی فرهنگ بیش از پیش واجب است که دغدغه سیاسی داشته باشند.
 
حمایت های شما از محمدباقر قالیباف زبانزد خیلی از جوانان و هیاتی هاست؛ حالا چرا قالیباف؟ 
بنده به عنوان کسی که دو دهه خاک فرهنگ را خورده ام و مدیریت یکی از بزرگترین مجموعه های فرهنگی کشور را عهده دار هستم و تمام عناصر فرهنگی کشور را می شناسم و با بسیاری از آنها کار کرده ام می گویم: در میان مدیران اجرایی کشور در فهم مسائل فرهنگی ، مثل قالیباف سراغ ندارم. ما نباید به ظواهر نگاه کنیم. آدم تا با کسی زندگی نکند ، نشست و برخاست نکند ، او را نمی شناسد.
مگر شما با ایشان زندگی کرده اید؟ 
بنده 12 سال است که ایشان را از نزدیک می شناسم. هم رزم پدرم است. مثل پدرم. او برای فرهنگ می سوزد و این بی نظیر است. تخریب ها و بی تقوایی ها چهره علی ابن ابی طالب (ع) آنچنان مشوش کرد که می گفتند علی نماز نمی خواند. او را بر منابر لعن می کردند. بچه حزب اللهی باید بصیرت داشته باشد. چهره ی فرهنگی قالیباف واقعا مظلوم واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.